Proiect Clubul European -Școala mea, comunitatea mea, țara mea!

proiectŞcoala noastră, în parteneriat  cu Şcolile Gimnaziale Nr. 116 şi Nr. 117 din Bucureşti, în cadrul Clubului European, au dezvoltat un amplu proiect numit “Școala mea, comunitatea mea, țara mea!”

Domeniul Ecologie și protecție a mediului

Scopul proiectului-Promovarea exemplelor de bune practici în activitatea educațională pentru formarea unei atitudini pozitive față de mediu.

Obiective specifice

  • Dezvoltarea unei culturi organizaționale în domeniul protecției mediului în    unitățile de învățământ partenere în proiect
  • Promovarea și mediatizarea bunelor practici în formarea deprinderilor privind protecția mediului prin activități extrașcolare și extracurriculare
  • Evaluarea factorilor de risc prin aplicarea unor tehnici și comportamente   neadecvate   protecției mediului înconjurător

Mai multe informaţii găsiţi în rubrica  Evenimente  în imaginiClubul European– sau în următorul document PDF 1proiect in cadrul Clubului European

Leave a Reply

