Ziua Internaţională a Copilului – sărbătorită la Şcoala “Voievod Neagoe Basarab” (Nr. 16) La mulţi ani, copii dragi şi luminoşi!

Astăzi ne-am bucurat.

Ne-am bucurat …de bucuria copiilor! Nu, nu sună ciudat, şi nici gramatical nu este greşit.  Este un joc de cuvinte pe care suntem siguri că îl înţelegeţi.

Am putea spune că la bucuria copiilor am avut şi noi o mică contribuţie datorită activitătilor   propuse şi gesturilor mici şi din suflet.

Să vă povestim pe scurt. 🙂

Doamna profesoară de limba română, Bădin Emilia, a îndulcit şi a aromat copiii de la clasa  a V-a  cu tablete de ciocolată cu mentă.

Nu mai punem la socoteala că an după an, doamna profesoară a îndulcit generaţii de copii cu această ciocolată, dar, mai ales, i-a animat cu entuziasm şi profesionalism.

Şi credeţi că asta a fost tot? Nicidecum! Pe lângă o prezentare frumoasă pe seama acestei zile, gustarea parfumată, doamna profesoară a oferit copiilor şi mingi de tenis de care ei au fost tare încântaţi!

Vor avea o amintire frumoasă!

La limba franceză, ne-am delectat  cu bomboane de ciocolată şi …am organizat o mică tombolă. Premiul a fost o cărticică care, cu siguranţă, va fi utilă câştigătorului.

Am desenat. Am scris.

Am zâmbit. Am reflectat. Ne-am jucat.

 

Şi încă nu v-am arătat ceva foarte interesant. I-am provocat pe copii (da, da, şi noi, profesorii, lansam provocări :), iar pe unii dintre noi “ne chinuie” rău curiozitatea) 🙂 să definească copilăria.

Răspunsurile primite au fost încântătoare, parfumate, crocante, dulci…ne-au plimbat prin lumi cu printese, ne-au întiparit în minte trandafiri cu străluciri de diamant…

Iată câteva definiţii date copilăriei de către elevii noştri de la clasele V-VII.

Copiii înteleg mai bine copilăria decât noi, oamenii mari. Este firesc, nu? 🙂

 La mulţi ani, copii dragi şi luminoşi!

Leave a Reply

