Un coleg bun poate fi fiecare dintre noi !(clasa a V-a, ora de dirigenţie)

Pune la un loc patru-cinci minţi şi sufleţele de clasa a V-a. Adaugă câteva indicaţii şi stabileşte un timp. Alege un mod de servire…şi voilà, va ieşi ceva bun, de încercat, de gustat şi de ţinut minte.  🙂

 Cu alte cuvinte, elevii clasei a V-a au avut  sarcina de a  creiona portretul moral al unui coleg bun, ţinând cont de patru cerinţe,  fiecare elev aducându­-şi contribuţia ;

  • Obiective

Să numească faptele unui coleg bun ;

Să identifice cum se adresează şi ce spune un coleg bun ;

Să descrie sentimentele unui  coleg bun ;

Să caracterizeze comportamentul unui coleg bun.

  • Mărime și caracteristici grup

Public ţintă : elevii clasei a V-a (10- 11 ani)

Grupurile sunt formate din 5 persoane, grupuri eterogene alcătuite din băieţi şi fete.

  • Timp estimat necesar : 20 minute
  • Resurse necesare : coli A3 , carioci, culori, pix, scoci.
  • Descriere activitate şi metoda folosită:

Metoda folosită :  Turul Galeriei

Am împărţit  coli A3 echipelor.  Fiecare echipă  a desemnat un reprezentant – ghid. Elevii au avut de răspuns la patru întrebări :

Cum este un coleg bun?

Ce simte un coleg bun?

Ce face un coleg bun?

Ce spune un coleg bun?

Planşele au fost expuse pe bănci, iar membrii echipelor trec pe rând pe la fiecare planşă pentru a vedea şi a discuta răspunsurile colegilor.

Activitatea de la dirigenţie : ” un desert” gustos, bun …sănătos.  🙂 “Mai vrem”, au zis copiii.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s